marți, 26 ianuarie 2010

Alerg sa ating orizontul

Caut sa ating orizontul. Asta e scopul. Fac un pas. Inaintez, doar un pic, dar inaintez. Nu se intampla nimic, nu sunt mai aproape. Mai incerc o data. Acelasi lucru. Incerc putin mai repede, poate reusesc. Nimic. Imi maresc pasul, incep sa alerg. Orizontul e nemiscat, departe. Alerg mai repede, si mai repede, e tot mai greu si mai obositor. Orizontul e linistit, acelasi, departe. Si continui sa alerg.
Acum am obosit. M-am oprit. Incerc sa imi trag sufletul, abia respir. Ma pun jos si ma uit la orizont: nu-l voi ajunge niciodata, asa-i? Nu voi vedea niciodata ce este acolo. Nu voi avea niciodata dovada.
Asa ca ma las pe spate, inchid ochii si visez. Visez cum plutesc, cum zbor, cum cunosc, cum simt, cum descopar, si dorm. In vis nu am orizonturi.

3 comentarii:

  1. There are many ways and many directions, but if you take one you will arrive.
    - Who are you, Buddha?
    - I am awake.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inseamna ca fac totul pe dos? Sau ca interpretez totul pe dos?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am inteles abia tarziu ce ai vrut sa spui. Mai rau decat sa fiu prinsa intr-un somn, fara sa stiu, este sa stiu ca dorm si sa incerc sa scap, visand.
    Incep sa ma trezesc.

    RăspundețiȘtergere