vineri, 19 februarie 2010

Suflete ratacite

   Suflete libere sa alerge pe campia lumii. Sa facem ce ne place, sa descoperim ce ne dorim, fara sa stim cine suntem, fara sa stim ce cautam. Vanatori ai unei comori pe care nu o cunoastem, libertatea. O cautam in jurul nostru, o vedem la putinii care si-o gasesc. Din incapacitate de a trai libertatea proprie, descoperim libertatea de a  face rau, ne razbunam si furam libertatea celorlalti. Ne inchidem unii pe altii, din dorinta de a fi liberi.

                                     altfel spus

   Regret puterea care ni s-a dat de a face atata rau. Regret libertatea de a strivi cu atata usurinta sufletele de langa noi. Regret incapacitatea de a recunoaste propria noastra libertate, pe care ne-o refuzam noi insine, si dorinta de a o strivi pe a celor ce si-o accepta.
   Regret istoria rautatii pe care o port in mine, care va fi cu mine toata viata. Regret ca nu o pot schimba, apoi regret ca vreau sa o schimb. Regret ca imi doresc sa nu am o astfel de libertate, si regret ca imi este greu sa o accept.

3 comentarii:

  1. Poti incerca libertatea instantanee, libertatea continua e doar o iluzie moderna, bazata pe instincte oarbe si hazard. Regretele sunt absurde, anacronice cu propria natura umana si reductioniste la o utopie existentiala, care, din punctul meu de vedere, n-ar avea nici un farmec, nu mi-ar starni nici un interes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem dreputul sa avem o perspectiva proprie asupra acelorasi lucruri, sa avem o atitudine diferita asupra aceleiasi lumi. Pentru mine, si asta este o forma de libertate.
    Eu caut noul, posibilitatile, necunoscutul, 2 are exact aceasta semnificatie. Si este atat de mult de descoperit, incat mi se face frica de ceea de imi doresc.
    Tu ce cauti? Ce are farmec pentru tine?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, ai dreptate. Eu nu incercam sa-ti formez un punct de vedere, doar imi exprimam perspectiva proprie. Lucrurile pe care le caut eu, care au farmec pentru mine, sunt mult prea timide pentru a fi spuse pe internet. Pur si simplu, se rusineaza si nu se pot dezveli intr-un comment pe un blog.

    RăspundețiȘtergere